Timp pentru mine

colegi sau prieteni?


Mi-a spus cineva mai demult ca prieteniile pe care ti le faci in facultate dureaza mai mult decat cele facute in liceu pt ca, aici, cunosti oameni care vor avea aceeasi meserie ca si tine si, din acest motiv, va veti intalni mai des in viata. Sunt prietenii mai mature.
Am avut ieri un seminar la care proful a facut cu noi un exercitiu de cunoastere; un exercitiu care pe mine m-a facut sa constientizez in ce fel de relatii sunt cu cei din grupa si care sunt relatiile in general intre colegii mei.
Sarcina era simpla: aveam de facut cadouri imaginare colegilor.
Simpla...si nu prea. Pentru ca asa cum se intampla peste tot se intampla ca unii oamenii sa iti fie mai apropiati si sa ii cunoasti mai bine; cu altii daca abia schimbi vreo doua vorbe.
A fost si un exercitiu de sinceritate: prin aceste cadouri ne-am putut exprima gandurile pe care le avem fata de unii colegi si care poate ca in vorbe ne-ar fi greu sa le exprimam.
Toti am intrat in jocul acesta si am stiut sa ne exprimam elegant ceea ce simtim, fara sa jignim sau sa suparam pe cineva.

Si am mai aflat un lucru (asta daca tot ma laud cu ce am aflat de la faculta), dar de la un curs de asta data: persoanele introverite sunt prieteni f loiali (prieteni care iti sunt alaturi toata viata), dar daca ii calci pe bataturi, nu te iarta (tot toata viata). Deci motto-ul acela din descrierea mea ("iert, dar nu uit") mi se potriveste ca o manusa.

Comments