Timp pentru mine

despre prieteni si prietenie

Stiti filmul Crossroads (cel in care a jucat Britney Spears)? Eu una ador acel film pentru ca, inevitabil, ma regasesc in el (ca multi dintre voi cred).

Ganditi-va la prietenii pe care ii aveati cand erati mici? La cati dintre voi, 'prietenul cel mai bun' nu era vecinul/vecina sau colegul/colega de banca??!!
Dar am crescut! Si multi dintre oamenii care reprezentau atunci cercul nostru de prieteni au ales un alt drum si, vrand-nevrand, ne-am departat. Atunci, credeam ca vom fi prieteni toata viata...acum am ramas doar cunostiinte care ne mai sunam din cand in cand (de zilele noastre si de sarbatori) sau mai vorbim ocazional cand ne intalnim prin oras.
Unii vin, altii pleaca.
Si te trezesti ca, intamplator, apare langa tine o persoana complet noua, care, in situatiile difice, iti este alaturi. Incepi sa imparti cu el/ea clipe interesante, experiente si confidente care va transforma treptat in prieteni.
Prieteniile adevarate trec testul timpului si depasesc barierele pe care omul (asa bun si iubitor cum L-a facut Dumnezeu) ti le pune in cale. Ne intalnim zilnic cu foarte multe persoane, pe unele dintre ele abia daca le cunoastem. E normal ca ele sa ne influenteze, insa nu pot sa ne schimbe total perspectiva.
Un prieten adevarat nu te va critica niciodata, ci te va atentiona doar unde ai gresit! Un prieten adevarat nu te va neglija pentru nimic in lume! Un prieten adevarat te va asculta mereu, chiar daca ceea ii povestesti ii va provoca dezamagire! Un prieten adevarat te va lasa sa te bucuri de tot ceea ce iti face placere, chiar daca lui ii provoaca durere!
Desi nu e recomandabil, prima impresie conteaza enorm. Oamenii despre care la inceput te fac sa crezi ca sunt de calitate si se dovedesc a nu fi, te dezamagesc. Oamenii care la inceput iti sunt antipatici insa reusesc sa iti atraga simpatia - aceia sunt oamenii care castiga respectul tau.

Am multi prieteni pe care in urma cu 2 ani cred ca nici nu ii cunoasteam. Unii dintre ei poate ca imi erau chiar indiferenti la inceput. Insa, maria sa, TIMPUL, le-a rezolvat pe toate si mi-a pastrat alaturi doar persoanele care meritau acest lucru. Evident ca si peste 2 ani voi avea alaturi tot doar peroanele care merita.

Comments