asa imi impart eu ziua!


Ador inceputurile! Acele momente in care cunosti oameni noi, incepi proiectele noi, accepti provocari noi.

Week-endul acesta am interviuri de selectie pentru E-team. Cum spuneam si in emailul pe care l-am trimis noilor membri “Interviurile s-au terminat, evaluarea a luat sfarsit, iar noi am tras linie si am ales”, am ales noii Juniori E-team!
Ma fascineaza intreg procesul acesta de selectie pentru ca e momentul in care iti vin in fata zeci de oameni, unii mai pasionati decat altii de voluntariat, de cercetare sau doar de socializare, iti dai seama cat de diferiti sunt oamenii carora te adresezi prin acea strategie de recrutare si constientizezi ca, probabil, unul din ei va fi viitorul coordonator de departament sau viitorul presedinte al Asociaitiei. Este omul curios, dar poate usor reticent la inceput, care doreste sa afle mai multe de la viata de student, omul pe care poate tu il vei mentora in activitatea sa viitoare.
Am ajuns asemeni unei persoane care are o anumita varsta sa spun „cand am fost eu recrutata” / „pe vremea mea” :)) si sa fiu eu omul care da sfaturi sau sa dau feedback, sa pun in balanta tot procesul pe care l-am gandit si sa propun sugestii pt viitor.

In seara aceasta avem Adunare Generala. Abia astept... pentru ca avem sansa sa ii vedem „live” pe toti noii recruti, sa vedem proiectele noi pe care le demaram semestrul acesta si sa vedem cam cat de mare si frumos a crescut E-team-ul.
Cred ca mai spuneam si mai demult si continui sa sustin ca eu nu ma atasez neaparat de o institutie sau de un lucru, ci de oameni! Oamenii cu (,) care lucrez, invat, ma distrez, cresc si tot asa; si cand vad ca o mare parte din oamenii care sunt acum in E-team "au trecut prin mana mea" ma simt al naibii de bine!

Comments