Timp pentru mine

Despre cercurile de femei

Am inceput sa ma gandesc la acest articol pe 8 Martie, in semn de recunostinta probabil pentru feminitate.

Am participat la primul meu cerc de femei pe 12 ianuarie 2024 - era un cerc destinat stabilirii de obiective pentru acest an. Sunt cam 3 luni de atunci si ma gandesc ca este un moment bun de bilant privind efectul lor terapeutic.

Cochetam atunci deja cu programele de dezvoltare persoanala si de feminitate, auzisem de ceva timp cercurile de femei, dar nu s-au aliniat planetele mai devreme pentru a participa la unul.

Intentiile si-au facut efectul, oamenii si-au adus magia si eu am simtit multe lucruri.

Las aici doar cateva idei despre cum mă simt eu acum, toate puse intr-o ordine destul de random:

  • Simt ca pot discuta mai usor despre ce simt (am stat putin sa ma gandesc daca sa postez sau nu acest articol, dar l-am lasat “sa curga”)
  • Ma simt mai creativa
  • Ma simt mai conectata cu spiritualitatea (care poate capata mai multe forme decat cele in care am fost crescute)
  • Am luat decizii pe care le-am tot amanat
  • Nu mai sunt mereu pe fuga
  • Simt ca am avut suport real
  • Am avut acces la resurse de invatare
  • Mai simt mai empatica si mai putin critica
  • Ma simt mai asumata
  • Ma simt mai apreciata si primesc mai multe complimente
  • Ma simt mai increzatoare sa “speak-up”, sa ma expun 
  • Am mai mult incredere in oameni 
  • Sunt mai blanda cu barbatii 
  • Sunt mai atenta la resurse; less is more
  • Sunt mai constienta de toate simturile
  • Sunt mai putin stresata de ce se va intampla “daca…”
  • Am mai multa grija de corp (controale medicale, kineto, masaj)
  • Sunt mai mult in emotional, nu doar in mental
  • Nu simt nevoia sa demonstrez sau sa am ultimul cuvant
  • Am o stare generala mai buna, sunt mai fericita
  • Mi-am inteles mama, mi-am amintit de bunica si strabunica

“Femeile se vindeca intre femei”

Photo credit

Comments