Timp pentru mine

incredere

Mi-am propus de mult timp sa am grija la oamenii in care am incredere si la oamenii carora le sar in ajutor. Cu siguranta tuturor li s-a intamplat ca la un moment dat cand ai nevoie de cineva sa observi ca acel om iti intoarce spatele pur si simplu, fara vreun motiv anume sau vreo explicatie. Cu atat mai rau e cand persoana respectiva la un moment dat iti era prieten sau cel putin tu asa credeai.
Personal am fost uimita sa vad ca, uneori, atunci cand ceri o mana de ajutor se intampla ca cel care sa te ajute sa nu fie din cercul de prieteni. Da, stiu...e vina mea ca nu mi-am ales prietenii care trebuie.
Concluzia: nue bine sa pui etichete oamenilor; ei pot fi foarte schimbatori.

Nu iti face griji pentru oamenii din trecutul tau. Exista un motiv pentru care au ajuns sa nu fie prezenti in viitorul tau.

Comments