feisbuc-ul

Ma amuza joculetele astea de autocunoastere de pe facebook.com. Pana acum am aflat ca ar trebui sa imi fac un tatuaj pe gat, la spate cu o zicala; ca m-am nascut buna sa fac orice; ca ar trebui sa ma cheme Poppy sau Jessica; ca numele meu mitic e Athena, cel chinezesc Xiu, iar cel romanesc Marghioala Isopescu; ca floarea care ma reprezinta e floarea-soarelui, iar sarutul e cel din Notebook. Dar mai presus de orice e ca anul acesta o sa ma marit/logodesc cu un tip (cu initialele C.H.) si o sa am si un copil (pt asta trebuia sa ma grabesc; acum e cam tarziu). Tre' sa ai multa imaginatie sa faci un astfel de joculet.
Acum cativa ani era nebunia cu hi5-ul. Daca nu aveai cont acolo, nu existai. Acum e facebook-ul si twitter-ul (mi-am amintit de el pt ca stiu ca s-a implinit un an de cand s-a declansat revolta din Republica Moldova; initial a fost in mediul on-line).
Un lucru e bun la retelele astea de socializare. Daca mai ai prieteni pe care nu i-ai vazut de ceva timp, dai un search acolo si vezi ce mai face, pe unde mai e, cu cine mai e...Nici macar reclama aia la telefonie fixa ("da' avem telefon") nu mai este valabila.
Totusi, internetul nu uita! Daca ai facut prostia sa inregistrezi pe niste site-uri mai aiurea, alea raman pe vecie (ca si cazierul :D)

Comments

  1. si totusi weekend-urile ar trebui petrecute langa prieteni reali, intr-un spatiu real. interesant la retelele sociale este FoF(friend of friend). asa se descopera anumite conexiuni.
    Un ungur scria despre Six degrees of separation. Facebook-ul e de relax, twiter-ul poate fi foarte util.

    ReplyDelete
  2. normal ca ideali sunt prietenii reali, dar ce te faci cand pierzi legatura cu ei din diferite motive. eu una am reusit prin intermediul retelelor de socializare sa reiau legatura cu prieteni vechi din copilarie sau acum sa comunic cu prieteni care sunt plecati la sute de km.
    iar legat de 'six degrees of separation' sunt perfect de acord. acum, la facultate, mi-am descoperit o prietena cu (,) care m-am cunoscut si acum vreo 2 ani (evident ca de atunci si pana la faculta nu am mai vb ca ne-am mai vazut) si ne-am descoperit enorm de multi prieteni si cunostiinte comune acum.

    ReplyDelete

Post a Comment