publicitate

Ma gandeam azi cat de mult suntem influentati de reclamele de la tv. Toti le blamam pt ca intervin in programe cand ne e mai drag, dar multe din spoturi ne raman mult timp in memorie, devenind ticuri.
Astea sunt cateva din cele pe care eu mi le amintesc acum (si care imi cam stau pe creier):
"Laser, frate!"/ "Ala negru de respira greu...era tat-su ma!" (televizioare de la Altex)
"Batman, Batman! " (Altex)
"Scump doamna, scump. Da’ halatu. Cat e halatu???" (Altex)
Dorele, ne miscam si noi mai cu talent?!" (Unirea)
"Nepoate…" (Dero 99 de pete)
"Si marmota invelea ciocolata in staniol" (Milka)
"Prietenii stiu de ce" (Bergenbier)
"Hmm...daca ma saruta data viitoare?" (Hochland)
"Grupul manechinelor care beau doar apa plata cu lamaie saluta Zapp Share Free"
"Da’ avem telefon!" (Zapp)
"Sauvage? Nu, ia-ma pierdut la spate" (parca tot Zapp era)
"Tanti Forica de la 2 prajitureste si nu se mai opreste" (Grania)
"Zboara, puiule, zboara!" (Transavia)
"Ce vaca sunt! Am uitat sa ma prezint..." ( Fulga)
"To the airport"/Don't worry, there's no sugar" (Pepsi)
"S-a terminat s-a terminat...!!! "(Glade micro spray)
"Inca una si ma duc..." (Ciuc)
"Maxim am spus" (Vodafone)
"Plimbare?" (Germanos)
"Partidul te vrea tuns" (Ciocolata cu ROM)

Va mai amintiti altele?

Comments