seriale americane (part 1)

Imi place (de cand ma stiu) sa ma uit la serialele americane. Cand eram mai mica ma uitam cu respiratia aproape taiata la urmatoarele seriale ('serialele copilariei mele' :D ce fain suna)
1. Salvati de clopotel (cica inainte de asta ma uitam si la Beverly Hill, dar nu imi amintesc mai nimic). Tin minte ca era difuzat pe Prima tv (dupa acest serial, urma Comisarul REX....). A fost anul trecut reluat, dar parca nu avea acelasi farmec. Screetch, dl Belding si toate tipologiile alea de elevi pe care parca, mai tarziu, le-am recunoscut in in viata de zi cu zi.

2. Doctor Quinn era un film interesant si impresionant pt o fata pt ca era emblemtica imaginea aia a femeii puternice, care reuseste sa se impuna in ciuda tuturor impotrivirilor celor din jur. Si pe asta l-am revazut cand l-au difuzat pe Romantica.

3. Vanatorii de comori. Din aceeasi categorie a femeilor puternice, Tia Carrere mi-a placut tare mult in serialul asta. Si avea un asistent tare dragut. Stiu ca l-am tot vazut si pe Prima, si pe TVR2, si pe AXN...

4. Ingerii lui Charlie. Ma refer la seria veche, in care juca Farah Fawcett. Tin minte ca incepeam sa ma identific cu personajul Sabrina. Toate erau tare frumoase, iar scenariul era imposibil sa nu te prinda. Era atunci difuzat pe Antena 1 parca.


Imi mai placea sa ma uit (asta prin liceu) cand mai apucam la Fetele Gilmore si In al saptelea cer (pe Acasa), Dadaca (stiu ca il redifuzau pe Pro cinema)sau la Familia Bundy (asta il dau si acum pe Antena 1).

PS: mai era un serial la care ma uitam fara sa respir, se numea Pasiuni (pe TVR 2)(acolo unde l-am vazut pt prima data pe unul din actorii din Neveste disperate :-p )

Comments