seriale americane (part 2)

Dupa cum spuneam zilele trecute imi plac serialele americane. Azi, o sa mai vorbesc de cateva dintre ele:
1. Prietenii tai: pur si simplu ador serialul acesta; e 'mama' lor :D. Eu una ma potrivesc perfect cu personajul Monica (oare de ce ?!). Imi place ca e un serial foarte tonic si foarte comic. L-am vazut prima data pe Pro Cinema (si acum il revad tot acolo; pacat ca il dau doar o data pe saptamana).

2. Rebel in California: un serial tare fain (pe Pro Tv stiu ca il vedeam). Se potrivea perfect perioadei in care il vizionam (eram in liceu; personajele principale erau tot liceeni). Era serialul tipic american, avea subiect complex: si dragoste, si probelemele adolescentilor, si probleme sociale. Cat de rau mi-a parut cand a murit unul din personajele principale (ce-i drept ca mie imi placea mai mult de Summer si de Seth).

3. Neveste disperate(:P): pana si Laura Bush se uita la serialul asta. Imi place ca era plin de intrigi. Ma chinui si acum sa gasesc pe unde, pe net, replicile din finalul fiecarui episod...imi placeau ca sintetizau bine actiunea si, pe alocuri, erau f moralizatoare. Aici, cred ca ma identificam cu putin din mai multe perosnaje. La inceput il difuzau pe TVR, acum il dau pe Prima TV.

4. Totul despre sex: oare exista un serial mai putin de 'pitzi' decat asta??? Am vazut ca si romanii au incercat sa faca un serial de gen; pe alocuri le-a reusit, dar nu avea savoarea originalului. Asa ca raman un admirator fidel al Sarei Jessica Parker. Tot Prima TV il difuza, la un moment dat si Acasa Tv.

5. Gossip Girl: e cel mai la moda serial in momentul de fata. Ma gandesc daca ar fi fost posibil un scenariu de acesta in liceele din Romania...normal ca da. Si nu numai in licee: toate tabloidele romanesti sunt un fel de G.G. La Tv, il dau pe Pro. Xo-xo!

6. Ruleta Destinului: asta e ultima achizitie la care ma uit pe Pro Cinema. Are un pic din The O.C., un pic din G.G. E scenariul clasic de tineri americani care intra in belele si le rezolva in mod miraculos la finalul episodului.

Comments