Romania: locul 3 la Eurovision


Aseara a fost a fost finala concursului Eurovision, unde Romania s-a clasificat pe locul 3 (obtinand 162 de puncte). Castigatoare a fost reprezentanta Germaniei (246 puncte), iar pe 2 trupa din Turcia (170 de puncte).
Anul acesta s-a schimbat modalitatea de acordare a voturilor, putand vota si publicul, si juriul de specialitate. Romania a primit urmatoarele punctaje: Irlanda(7), Serbia(6), Albania(5), Turcia(2), Polonia(6), Bosnia Herzegovina(2), Slovenia(7), Rusia(3), Portugalia(10), Azerbaijan(7), Grecia(4), Islanda(5), Danemarca(8), Spania(10), Slovacia(1), Ucraina(2), Letonia(3), Malta(5), Norvegia(10), Cipru(8), Lituania(2), Belarus(1), Elvetia(4), Anglia(8), Olanda(5), Israel(8), Moldova(12), Armenia(1) (am fost votati de 29 dintre cele 39 de tari care aveau acest drept!!!).
Parerea mea...melodia Germaniei nu avea nimic speical pt Eurovizion (doar mie mi s-a parut ca inceputul seamana cu o melodie de-a Rihannei?!), iar melodia Turciei parca prea era pe sabloul Lordi. Noi...am stralucit pe scena; meritam sa ne clasam mai sus. Mi-au mai placut reprezentantii tarilor: Azerbaijan, Belgia si Norvegia (desi multe dintre ele au fost balade, au avut o abordare f moderna ca defapt majoritatea pieselor).

Comments