trupe muzicale din copilarie

Cred ca e din cauza vremii, ca m-a prins o melancolie...si mi-am amintit de trupele care erau in voga in copilarie, trupele care umpleau toate afisele concertelor de pe litoral, trupele a caror casete se vindeau ca painea calda desi erau destul de scumpe. Asa ca, am facut o lista
1. Andre: nu e fata din generatia mea care sa nu le fi divinizat pe fetele astea. Tin minte cu mare interes anumite emisiuni care, prin traditie, le aduceau pe fete in direct. Si apoi, la festivalul Mamaia...cand apareau ele, era show in cartier. Mare isterie a fost atunci. Acum, cand ascult melodiile lor de atunci mi se par destul de obraznice pt publicul lor tinta. Dar atunci, noi toate le adoram.

2. HI-Q: cand au aparut ei prima data la tv (la emisiunea pe care o aveau) parca nu spuneau foarte multe; dar incet incet, au devenit o traditie cu show-ul pe care il aveau. Apoi, au avut clipul cu motoarele si s-au distantat f bine de celelalte trupe de gen. Imi placea tare mult vocea Danei.

3. Animal X: asa um noi fetele eram cu Andre, baietii erau cu Animal X. Ei au stiut sa socheze cu frezele alea si cu melodiile care aveau un ritm unic la acea vreme pe piata muzicala romaneasca.

4. Voltaj: deja vorbim despre o muzica mai 'elevata'. Ei nu se mai adresau pustilor de 12-13 ani. Tinteau inspre elevii de liceu. Aveau niste nuante in versuri pe care le princepeai doar daca erai un adolescent mai rebel.

5. Evrika: Desi fetele astea nu au scos prea multe hituri, le-am retinut pt ca erau f colorate si pt ca imi amintesc ca au fost o data invitate la Surprize, suprize si uneia dintre cantarete i s-a rupt tocul :D

6. ASIA: trupa asta a fost tare faina la inceput, dar pe masura ce formula initiala se tot schimba parca isi schimba din farmec. Insa a scos niste melodii tare dragute, iar solistele nu erau genul de fete cu fusta scurta, decolteu adanc si atat.

7. Genius: oare mai merita cometat?! Au fost buni

8. Body&Soul : si ei s-au chinuit destul de mult sa ramana pe piata, insa nu prea le-a reusit.

9. Exotic: aici s-a mers pe fuste scurte si decolteuri generoase. De aici a ramas celebra expresia:"instinctul meu de fata mare nu ma-n-sala".

10. Bambi: la vreme aia nu stiu cum se face ca toate fetele din gasca ne indragosteam de baieti cu ochi caprui

Comments