am invatat

Am invatat sa am rabdare sa cunosc oamenii pt ca e posibil de la unii dintre ei sa am surprize. Nu toti oamenii sunt doar alb si negru. Majoritatea e gri.
Am invatat ca pt orice lucru care se intampla exista o explicatie logica. Mai devreme sau mai tarziu, am sa o aflu.
Am invatat ca putini sunt oamenii care te ajuta din inima. La un moment vei vedea ca oamenii respectivi ajung sa te conditioneze. Si daca nu le raspunzi cu aceeasi moneda, au uitat de tine si nu mai esti in gratiile lor.
Sunt oameni care pun mult suflet in ceea ce fac si nu fac mare caz de asta. Sunt oameni care se implica in ceea ce fac, doar ca sunt mai selectivi cu oamenii pe care ii sprijina.
Sunt oameni care se lauda cu tot ceea ce fac (desi nu fac lucruri prea insemnate) si oameni care nu se lauda (desi fac lucruri f tari). Sunt oameni care nu sunt capabili sa vada in tine lucruri bune si oameni care vad, dar se feresc sa le spuna.

Uneori un zambet te incurajeaza mai mult decat 100 de cuvinte; depinde de la cine vine!
Uneori un cuvant raneste mai mult decat 100 de palme; depinde cine il adreseaza!
Uneori un om e capabil de lucruri mari; depinde de oamenii de care ii inconjurat ca sa poata realiza.

Comments