am sentimentul lucrului bine facut

Ce bine ma simt. Atunci cand un lucru pare de la bun inceput greu de realizat si totusi tu te incapatanezi sa il faci, satisfactia e mult mai mare. Si cand mai vezi si prin jurul tau oamenii fericiti de ceea ce ai facut...e perfect.
Eu de cand ma stiu sunt o fire mai agitata. Trebuie sa am ceva de facut ca sa ma simt eu bine. Eu nu as putea fi o studenta normala care sa faca o facultate oarecare si atat. Mi s-ar parea ca trece timpul pe langa mine aiurea. Goana asta a unora dupa note mari ne-a facut pe toti sa fim prea egoisti. Am realizat de multe ori ca nu o nota spune un lucru esential despre un om, ci lucrurile pe care acel om le face; lucrurile pe care acel om le lasa in urma; lucrurile prin care ii invata pe ceilalti ceva.
Acum ca anul universitar e gata...trag linie si vad ce multe lucuri am facut (pana si eu ma mir!). Unii nu inteleg cum, insa eu nu ma simt obosita. Parca imi doresc sa fac din ce in ce mai multe.

Comments