Timp pentru mine

Primavara – atunci cand vara si iarna fac dragoste. Toamna – atunci cand ele se despart.


Se simte ca a trecut de mijlocul lui august. Soarele nu mai arde ca in urma cu 2-3 saptamani, ziua s-a mai scurtat si parca si pasarile calatoare se pregatesc de plecare.
Pe mine ma cam deprima perioada asta din an. Realizez ca vara e pe duca, anul universitar sta sa inceapa (din nou) si parca si vacanta aceasta a trecut mult prea repede. Cand vad copacii ingalbeniti ma gandesc ca asta-primavara nu mi-am facut timp sa ma bucur de momentul in care ei au inverzit.
Inceputul verii e momentul in care tragem linie si facem bilantul lucrurilor pe care le-am realizate in anul anterior. Acum, la inceputul toamnei ne facem planuri pentru urmatoarele luni.
Cand eram eleva ma bucuram de inceperea anului scolar pt ca insemna revederea cu prietenii de la scoala. Acum (daca am imbatranit :D) realizez cat de repede trece timpul si incep sa ma gandesc la ce am facut bun pana acum.

"A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva
Cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta"

Comments