Timp pentru mine

summer has come and passed

Gata vacanta de vara si pt studenti...Pentru unii doar teoretic a fost vacanta, dar cu siguranta pt toti a fost vara :D
Cred ca de cand ma stiu n-am mai avut o vacanta atat de plina de activitate. Ce am facut? Dupa sesiune, am realizat proiecte, am facut practica, am avut sedinte, am avut sesiuni de formare si am organizat evenimente. Am cunoscut sau revazut oameni dragi, am citit si am ascultat muzica, am umblat si am lenevit, am vorbit si am ascultat, m-am odihnit si m-am enervat, am investit suflet in tot ceea ce am facut.
Si a trecut...mai repede decat ne-am fi asteptat, grabind inca un inceput. Desi nu am apucat sa ma bucurat ca alte dati de vacanta, imi doresc tare mult sa incepem din nou activitatea si sa fie plin din nou Copoul de studenti.
Toamna nu e anotimpul meu preferat, dar il asociez cu inceputul de an scolar si cu entuziasmul specific. Iubesc agitatia si ador sa fac mereu cate ceva.

Comments