Timp pentru mine

fericirea sta in lucrurile marunte


Cineva acolo sus ma iubeste si imi arata asta putin cate putin, in lucrurile marunte care imi ies in cale.
Sunt un om simplu care nu are nevoie bucuri materiale imense pentru a fi multumit cu ceea ce face. Ma bucur, inca, de oamenii din jurul meu care imi zambesc cand ma intalnesc, ma bucur de oamenii care imi acorda sansa de a progresa, ma bucur cand oamenii care imi sunt antipatici isi gasesc alte lucruri sa faca decat sa ma bata pe mine la cap.
Ma bucur atunci cand, desi credeam ca imi va fi imposibil sa rezolv o problema, solutia apare pe neasteptate de acolo de un de ma astept mai putin. Ma bucur cand pot sa ajut pe cineva cu un lucru sau macar cu o vorba buna (pt ca stiu stiu cat sunt de necesare astfel de lucuri).

Suntem nefericiti atunci cand ne propunem tinte mult prea inalte. Poate ca ar fi mai util sa pretuim ceea ce avem deja.

Comments