Timp pentru mine

despre prieteni...cu drag


Week-end-ul acesta a avut loc la Iasi AG-ul Cognosis (pt mai multe detalii, vedeti AICI).
In stilul de lucru caracteristic, au fost sedinte de lucru de dimineata pana seara (foarte productive de altfel) continuate de programul social nocturn. Lumea care a venit spune ca a fost multumita (speram sa si fi fost), iar noi ca organizatori ne bucuram ca macar o parte din lucrurile pe care ni le-am propus, le-am si realizat.
Personal m-am bucurat ca am revazut pe multi dintre prietenii facuti pe la evenimentele Cognosis anterioare pe la care am mai participat. E uimitor sa vezi cum aduni 30 de tineri din toata tara asta si reusesc ca pt 3 zile sa fie inseparabili. M-am bucurat mult de oamenii noi pe care i-am cunoscut pt ca stiu ca acesta este inceputul unei lungi prietenii.
In urma acestor zile, au ramas pozele, zambetele, oboseala si procesul verbal.
"Ori suntem cognosisti, ori nu mai suntem":P

Comments