Timp pentru mine

e iarna


A nins...prima ninsoare din acest sezon.
M-a cuprins acel sentiment specific sarbatorilor de iarna, asezonat cu sunetul colindelor, cu mirosul bradului, cu iluzia lui Mos Craciun :D Afara, e frig, dar nu indeajuns de frig pt ca zapada sa se pastreze. E placut chiar daca pe strazi, in loc de mormane de zapada, vedem doar balti...
Ma cuprinde incet-incet melancolia timpului care a trecut. Vorbeam astazi cu o prietena ca acusica e 1 Decembrie. "Luna cadourilor" va trece la fel e repede cum a trecut si octombrie, si noiembrie...si apoi gata si 2010-ul. Damn it! ce oare am facut anul acesta ca nu am simtit cum de a trecut atat de repede.
Zilele trecute mi-a zis o alta prietena (una care ma cunoaste de aproape 10 ani) ca m-am schimbat foarte mult in ultima perioada (sincer, cam asta simt si eu). Poate ca asta e marele lucru pe care l-am realizat anul acesta. Da' sa vezi cate mai vreau sa schimb in anul 2011!!!

Ma rog, pana atunci, a venit iarna .

Comments