Timp pentru mine

se poate si altfel


De cate ori nu ati auzit pe un ton usor ironic sau rautacios cuvintele astea: "tinetetul din ziua de azi..."???

Eu una, de mult prea multe ori si, evident, ca nu sunt de acord cu dezacordul si neincrederea aceasta pe care unele persoane adulte o acorda celor tineri. Suntem de multe ori catalogati ca fiind prea petrecareti, iresponsabili si lipsiti de maniere. Nu neg ca sunt si cazuri de genul acesta, dar hai sa nu generalizam!!!
Sincer, nu imi amintesc daca am mai vorbit pe blog pe tema aceasta, dar mi s-a readus in atentie problema zilele trecute cand am asistat la un episod interesant din viata cotidiana. Mergeam cu autobuzul la facultate (ca orice student care se respecta :D). Autobuzul nu era foarte aglomerat (era undeva dupa amiaza, cred ca mergeam la un seminar de la ora 6), insa nici locuri libere nu erau. Am urcat prin spate si am inaintat putin printre scaune sa nu stau in usa. In secunda 2, un tip (in jur de 22-23 de ani) s-a ridicat de pe scaun si mi-a facut semn sa ma asez eu. M-a uimit profund!!! cu atat mai mult ca tipul a mers mai mult decat mine cu autobuzul (deci nu poti spune ca a coborat la prima si de aia s-a ridicat). La urmatoarea statie, urca mai multe persoane printre care si un barbat pe la vreo 45-50 de ani. A vazut ca era aglomerat si ca erau cativa oameni in fata lui, dar el se tot impingea in respectivii sa inainteze (desi si pt lucrurile astea trebuie sa existe o ordine). Un tip de vreo 30 de ani (stiu ca s-ar putea spune ca am o problema cu varsta barbatilor, dar fac aceste precizari pt a face diferentierea dintre generatii) i-a spus pe un ton foarte calm: "daca ma lasati sa trec eu, apoi veti putea trece si dvs.".

Concluzia 1: sunt si oameni de varsta parintilor nostri care uita minimul bun simt cand sunt in societate si sunt si tineri de varsta noastra care inca mai au bun simt!
Concluzia 2: tinerii, buni sau rai, reprezinta viitorul (stiu ca suna a slogan electoral, dar nu asta se vrea a fi). Asa ca decat sa le dam in cap si sa ii demotivam, mai bine i-am sustine! Nu toti sunt copii de bani gata care nu sunt capabili sa isi asume niste raspunderi.

Comments