Timp pentru mine

2010 - la final


Si cat de repede s-a terminat si anul asta...si cat de multe lucruri am facut!

Pai...am trecut cu bine (nesperat de bine fata de asteptarile mele initiale) prin primele mele doua sesiuni, care au marcat finalul anului 1 de facultate.
Am participat la cateva traininguri (mai mult in prima parte a anului) sau cursuri (adica ala de formatori) foarte faine din care am invatat multe lucruri importante pentru mine.
Am organizat sau participat la o multime de proiecte SPP si Cognosis.
M-am cam hotarat ce vreau sa fac de acum inainte (profesional).
Am cunoscut o groaza de oameni. Am invatat cat de important e sa ai rabdare sa cunosti adevarata fata a unei persoane, dincolo de aparentele pe care ea vrea sa le transmita. Asa, mi-am descoperit in cercul meu de cunostiinte persoane care imi pot fi cei mai de incredere prieteni oricand, persoane de la care primesc recunoastere sincera neconditionat, dar si persoane care cauta doar sa profite de pe urma mea.
Am invatat ca pentru a afla o informatie trebuie sa mergi direct la sursa sau sa iti asumi sa fii chiar tu sursa.
Am descoperit placerea scrisului in special in mediul on-line (de aia mi-am si deschis blogul asta).
Am invatat (desi uneori cred ca nu indeajuns) sa fiu imuna la rautatile celor din jur si sa pun piciorul in prag (poate si asta ar trebui sa o incerc mai des) atunci cand cei din jur intrec limita.
Am avut probabil cel mai agitat si mai plin an din toate cele 20 pe care le-am trait pana acum, dar, sincer, nu imi pare rau.
Am ras si am plans din cauza evenimentelor la care am luat parte, am iubit si am urat oamenii cu care am interactionat, dar, mai presus de orice, am invatat din fiecare experienta cate ceva!

In ciuda lucrurilor pe care anul trecut pe vremea asta mi le-am propus sa le realizez in 2010 si nu le-am realizat, simt ca am crescut mult, atat profesional, dar cred ca in special personal.

Pentru anul 2011 nu imi propun mari schimbari pentru ca stiu ca ele vor veni oricum! Vise prea mari nu imi fac pentru ca stiu ca acolo sus e Cineva care are grija sa mi se intample ceea ce e mai bine pentru mine!
You will still be here tomorrow
But your dreams may not

Comments