Timp pentru mine

ce am mai facut in ultimele 2 saptamani


Tocmai am incheiat o perioada din aia super ocupata, cand abia-abia imi faceam timp sa mananc pt ca eram prinsa in multe chestii. Pai...sa vedeti cum am fost si cam ce am mai facut in ultima vreme:
- prezentare la seminarul de P.experimentala
- prezentarea SPP-ului la Zilele Bobocilor
- partialul la P.experiemntala
- prezentarea la seminarul de P.dezvoltarii
- organizarea Balului Bobocilor (repetitii, sponsori, promovare si concursul ca atare)
- implicarea in strangerea de fonduri pt proiectul de Craciun al SPP-ului
- repetitiile pt spectacolul de colinde organizat tot de SPP in Facultate
- prezentare la seminarul de P.personalitatii
- (si printre astea) am reusit sa uit complet de mine (n-am mai avut timp sa ma odihnesc normal, sa mai mai uit la un film bun, sa ascut o muzica faina ca sa nu mai vorbim de citit)
- am uitat (nu intentionat) de prieteni si de colegi pt ca si pe ei i-am cam neglijat. cu unii dintre ei, nici macar schimb de e-mailuri n-am mai facut. noroc de facebook ca mai apucam sa mai facem schimb de commneturi
- tare greu imi mai facem timp sa raspund la e-mailuri si ma trezeam frecvet cu cate 15-20 de mesaje primite :D
- familia...aaa, da erau oamenii aia care ma asteptau seara acasa si isi faceau mereu griji pt mine. tare greu mai apucam sa relationez si cu ei
- facultate: strictul necesar

Bine...ca a venit vacanta. Ca tre sa ma apuc de alte 5-6 proiecte de scris.

Comments