Timp pentru mine

'To Do List' pt 2011


- sa fiu sanatoasa
- sa fiu multumita de mine insami
- sa rad si sa ma simt bine cat de mult cu putinta
- sa ma distrez indeajuns
- sa ma relaxez peste masura
- sa ma enervez, sa plang, sa sufar cat de putin posibil
- sa invat macar un lucru nou
- sa dobandesc macar o abilitate certificata
- sa ajut cat mai multe persoane
- sa cunosc macar o persoana care sa devina importanta pentru mine
- sa fac macar un lucru pe care nu l-am mai facut pana acum
- sa citesc cat mai mult cu putinta si lucruri cat mai calitative
- sa ascult muzica buna
- sa vizionez filme faine
- sa imi fac multi prieteni
- sa avansez pe orice plan
- sa fiu mai transanta cu persoanele de calitate indoielnica din jurul meu
- sa fiu mai linistita
- sa imi aleg si sa ma apuc de LICENTA!!! (ca in toamna incep anul 3)
- sa imi dedic mai mult timp pentru a petrece cu persoanele adevarat importante pentru mine
- sa visez mai mult
- sa vad macar un loc nou
- sa reusesc sa primesc 'confirmari' din partea cator mai multe persoane
- sa fac o investitie pe termen lung intr-un bun material
- sa fac mai multa miscare
- sa imi fie bine!

Comments