Timp pentru mine

viata te invata


Am invatat ca in viata apar momente cand trebuie sa strangi din dinti, sa suporti mahnirea ca ai fost dezavantajat sau sa accepti frustrarea din cauza atitudinii ofensatoarea pe care o afiseaza unii.
Oricat ai zambi si te-ai autosugestiona ca 'asta a fost sa fie', tu stii ca pentru unii e mai bine si e mai corect ce a fost si nu-ti convine.
Dar asa e in tenis (ar spune unii). Am invatat de la mama ca primim exact cat putem duce si ca trebuie sa stim sa apreciem tot ceea ce viata ne pune in cale. Si ce daca am cazut? Important e ce invatam din chestia asta si sa stim data viitoare sa nu repetam aceeasi greseala. Sa ne bucuram ca am cazut pentru ca doar asa cei din jur vor putea vedea cat de usor ne ridicam.
In momentul in care ne impunem standarde ridicate, ne straduim sa le si depasim. In viata nu le putem avea pe toate, dar putem sa ne propunem sa avem cat mai multe.

Niste pastile de nepasare nu stiti de unde as putea cumpara?

Mi-am dorit dintotdeauna sa reusesc sa ma implic mai putin dpdv afectiv in toate chestiile pe care le fac si sa ma enervez mai putin din cauza tampitilor pe care ii intalnesc sau din cauza carora sufar. Uneori mi-a iesit, dar de cele mai multe ori nu.
Inca traiesc cu convingerea ca toate lucrurile bune pe care le facem si toata implicarea noastra va fi observata la un moment dat de cineva si va fi rasplatita!

Comments