despre lucrurile care ma fac fericita


Nu stiu daca am mai scris aici, pe blog, insa sunt unele lucruri care imi aduc o stare de bunadispozitie instantaneu, in orice situatie.
Spre exemplu, ma simt foarte bine in momentul in care fara nici un motiv ascuns prietenii ma intreaba "esti ok?". Asta inseamna ca le pasa de mine. Zilele trecute chiar mi s-a intamplat ca in timp ce vorbeam cu o prietena pe mess (vorba vine ca "vorbeam" pt ca o ajutam sa isi scrie o scrisoare de intentie), ea m-a intrebat daca sunt suparata. Sincer, nu ma asteptam ca ea sa ma simta asa de repede si sa isi de seama ca eu chiar eram putin abatuta in ziua aceea.
Apoi, am o satisfactie foarte mare cand reusesc sa invat sa fac un lucru de una singura si cand vad ca reusesc sa il si fac de una singura. Eu sunt o fire mai autonoma si urasc sa stau sa intreb lumea cum se face un lucru; prefer sa stau si sa imi bat singura capul si sa aflu de una singura ce si cum trebuie sa fac.
Oamenii imi dau o stare de bine. Era vorba aia ca "de ce atunci cand suntem singuri ne e mai usor sa plangem decat sa fim fericiti?". Asa mi se intampla mie: cand sunt inconjurata de oameni (preferabil dintre prietenii sau rudele mele) reusesc sa ma incarc din energia lor pozitiva si zambesc in mod inconstient.
Imi place agitatia, imi place sa am de lucru si sa stiu exista oameni care din cand in cand mai aprecieaza si munca mea.
Prajiturile pe care le face mama si ciocolata (de orice fel ar fi ea) ma fac fericita.
Filmele si melodiile care imi amintesc de copilarie ma fac fericita.

Comments

  1. Asha sunt si eu.... Numai ca eu ma inchid cate o data in arunc tel sau nu vreau sa aud de nimeni .... Dar ele trec sunt inconjurat de persoane care imi da o buna dispozitie ...Putine dar placute :)))) nu cred ca o sa mai intru aicea daca vrei sa vb id meu e capcom_ryu_20 place mult poza ...O am la mes :P :)))

    ReplyDelete

Post a Comment