mama...


Astazi este ziua mamei mele si, cuprinsa de importanta zilei, m-am gandit ca ar fi interesant sa scriu cateva din lucrurile pe care le-am invatat de la mama:
- sa ii ajut pe cei din jurul meu; nu se stie cand si cum s-ar putea sa fiu nevoita sa apelez la unul din ei.
- sa am incredere ponderata in oameni. Doar Dumnezeu, si uneori mama, iti poate fi prieten neconditionat.
- sa am rabdare pentru ca, in viata, fiecare primeste ceea ce merita.
- sa am incredere in puterile mele.
- sa iau in calcul orice oportunitate pe care viata mi-o aduce in fata. Doar asa imi pot gasi drumul pe care sa merg.
- sa nu ma plang cand lucrurile merg prost, ci sa lupt sa mearga bine.
- sa invat din fiecare esec cate ceva. Doar asa pot progresa.
- sa nu uit de unde am plecat si sa am incredere in locul unde vreau sa ajung.
- sa nu depind de cei din jur.
- nesansa face parte din viata.
- o vorba poate face mai mult decat o mie de fapte.
- respectul si increderea se castiga, nu se impun.
- bunul simt este cheia catre orice succes.
- calea de mijloc e cea mai de dorita solutie a unei probleme.
- in orice domeniu, e important sa iti doresti sa faci mai mult.

Exista o fiinta minunata fata de care vom ramane intotdeauna datori:mama. (Nikolai Alexeevich Ostrovsky)

Comments