sa vorbesti in note muzicale


Intotdeauna mi-a placut sa ascult muzica si intotdeauna mi-a parut rau ca mama nu m-a facut cu putina mai multa voce si talent muzical decat am.
Ce poate fi mai frumos decat sa asculti muzica in surdina, seara, in semi-intuneric si sa stai singura cu gandurile tale?!
Atunci cand ascult muzica parca traiesc pe alta lume si incep sa simt alte chestii. Muzica suna altfel cand sunt trista, parca preia din starea mea proasta, parca e mai buna decat orice prietena care ar incerca sa imi aline suferinta. Cand sunt vesela parca ma anima si mai mult si ma face sa ma exteriorizez mai usor.
Fiecarei perioade din viata mea ii corespunde un alt stil muzical. Cand eram prin gimnaziu era nebunia cu muzica R&B si hip-hop, in liceu imi placea la nebunie muzica latino, acum sunt mai pe pop-rock. Fiecarui baiat pe care l-am iubit i-am atasat o alta melodie. Fiecare eveniment important din viata mea il asociez in memoria mea cu o melodie anume.
Intotdeauna am judecat lumea din jurul meu dupa muzica pe care o asculta. Nu e vorba numai de gradul de cultura aferent fiecarei persoane, ci si de indicii personali ai celor din jurul nostru.
Barbatul ideal pt mine trebuie sa aiba voce si sa stie sa cante la un instrument muzical...ca sa imi cante serenade de ce altceva, oare?! Daca indeplineste aceste conditii inseamna ca e o persoana sensibila si educata.

Comments