una calda, alta rece

Ieri am scris cu mult simt de raspundere la statusul de pe contul de facebook si twitter ca "in viata, nu poti sa le ai pe toate!".
A fost una din zilele alea in care dis de dimineata am primit o veste super tare, ca mi-a luminat ziua, iar inspre seara, una super-naspa. Si cand incepusem sa ma obisnuiesc cu partea aia aiurea, astazi a mai venit inca o veste naspa.
In astfel de situatii, parca nici nu-ti mai vine sa te bucurii de unele chestii. Incepi sa te tot autoanalizezi, sa te intrebi cu cei ai gresit, de ce unora le merge mai bine etc.
Si brusc iti vine in minte metafora caruselului: acum esti sus, in varf; in secunda doi, poti ajunge instantaneu jos. Si in functie de cat de norocos esti, poti sa ajungi iar in varf...sau nu.

Am renuntat la a mai explica oamenilor de ce sunt trista. Incerc doar sa repar singura greselile sau sa vindec ranile. Celor din jur nu le place sa te vada trista, nu vor intelege adevaratul motiv care te face sa fii asa; sau daca le place, o fac din rautate.
Asa ca nu ma mai scuz. Spun pur si simplu: "sunt problem de-ale mele".

Comments