Timp pentru mine

cel mai mic plateste

Cred ca a auzit toata lumea de groaznicul accident care a avut loc in Copou luni, la pranz.
Spre norocul meu, eu am trecut pe acolo exact cu o ora inainte si la aproape o ora dupa accident incercam sa cobor Copoul, dar transportul in comun era aproape paralizat din cauza incidentului. Aud din ce in ce mai multe persoane care imi spun ca "era cat pe ce sa fiu si eu in acel tramvai" sau "daca nu s-ar fi intamplat nu stiu ce, plecam si eu cu acel tramvai".
Dincolo de victime si raniti, ramane eterna problema: cine plateste pt ceea ce s-a intamplat? Am inteles ca vatmanului i s-a facut deja dosar penal...De ce? Cu ce e vinovat un om care isi facea meseria? De ce e vinovat el daca harburile astea de tramvaie nu sunt in stare functionala?
Nici macar atunci cand conduci masina personala si faci accident din motive tehnice nu platesti tu, ci ala care ti-a facut revizia.
Auzisem ipoteza ca era pana de curent si din acest motiv franele tramvaiului nu s-a mai declansat. Si de ce e vinovat vatmanul???

Si ne lovim din nou de incopetenta si la lasitate oamenilor aflati in pozitii de conducere...

Comments