Timp pentru mine

Despre SPP



Se spune ca prietenii pe care ii faci pe durata facultatii ii vei avea alaturi toata viata. Pentru noi, prietenii pe care ii faci in SPP iti vor fi alaturi toata viata!
La ceas de sarbatoare, i-am intrebat pe membrii nostri ce inseamna pentru ei SPP-ul si uite ce am aflat:

Asociatia noastra nu este mai speciala decat alte asociatii...Fondatorii ei, au dorit sa ofere studentilor un cadru in care acestia sa aiba ocazia sa se dezvolte profesional si personal....sau cel putin asta am inteles din scopul si obiectivele formulate in statut... A fost infiintata in anul 2003 de patru studente ale Facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, ale caror nume merita sa fie mentionate: Florina Matei, Roxana Maria Luca, Oana Cristina Cornea, Simona Mihaela Haivas. Lor le multumim pentru ca noi, acum, aniversam o asociatie, aniversam o mare echipa, ne aniversam pe noi si munca noastra de voluntariat.... Proiectele au inceput sa curga. Au fost conferinte, sesiuni de comunicari, targuri de carte, schimburi de experienta.... si apoi, prin anul 2005, a fost o pauza. Probabil din cauza oboselii... deci vedeti, asociatia noastra nu este cu nimic mai speciala decat alte asociatii... Dupa un an, studentilor li s-a facut dor de un pic de entuziasm, de un pic de aventura, de un pic mai multa provocare. Au cautat prin facultate pe cineva care sa corespunda acestor semnalmente si au gasit-o pe Livia Ostafe. Livia, cu multa munca si daruire a consolidat asociatia prin aderarea la Federatia Cognosis, prin colaborarea cu diferite institutii profesionale, oferind studentilor in continuare posibilitatea de a se dezvolta pe plan profesional si personal....sau cel putin asta am observat eu, incepand cu anul 2007, cand mi-am facut aparitia.... Am continuat aceasta munca, cu diferite echipe carora le multumesc pentru efort si implicare, ajungand la un numar impresionant de proiecte desfasurate, aproximativ 55. Astazi, asociatia noastra este capabila sa ofere studentilor oportunitati inedite: internshipuri, posibilitatea de a participa la proiecte nationale si internationale, posibilitatea de implicare in echipe de organizare nationale sau internationale, intr-un cuvant experiente nemaipomenite. In plus, avem solicitari de aderare si din alte orase ale tarii, lucru care ne face sa ne gandim la posibilitatea deschiderii unor filiale intr-un viitor mai mult sau mai putin indepartat... Chiar daca nu este mai speciala decat alte asociatii, aceasta este asociatia noastra...speciala! (Irina Romila, Presedinte SPP)

In anul I, m-am inscris in SPP manata de curiozitate si pe alocuri cuprinsa de putin scepticism. Acum, stiu ca SPP-ul este cadrul ideal in care poti cunoaste oameni noi, poti invata si creste personal si profesional. Aici, ai posibilitatea de a fi altfel decat ceilalti colegi de la facultate prin experientele si cunostiintele pe care care le dobandesti in cadrul Asociatiei. In SPP, te maturizezi, te distrezi si contezi! (Sabina Gavriloaiei, Vicepresedinte cu Probleme Externe)

Intrarea in SPP pentru mine a insemnat un nou univers in care imi pot desfasura capacitatea de inter-relationare, un debut cu dreptul la inceput de facultate si o dezvoltare continua. Aici am gasit, pe langa oameni noi, persoane care se ajuta cu prietenie si alaturi de care poti desfasura proiecte cu cea mai mare placere. Si ca veni vorba de proiecte, cu siguranta timpul petrecut in acest scop nu-l regreta nimeni, deoarece experienta si satisfactia acumulata sunt cele mai bune recompense. Doresc SPP-ului ani frumosi si plini de realizari si de acum incolo, alaturi de un calduros La Multi Ani! (Rosu Madalina, Departament Resurse Umane)

Cu toate ca sunt bobocica, SPP-ul pentru mine inseamna familie, o familie in care am invatat cum sa coordonez un proiect, cum sa lucrezi in echipa, cum sa iti cladesti ideile alaturi de alti membri ai acestei familii dar si cum sa imbini utilul cu placutul, astfel distrandu-ne dar totusi cu seriozitate am pus "tara la cale" si am realizat SuperProiecte. (Oana Cretu, Coordonator Departament Relatii Publice)

SPP-ul pentru mine a fost o familie ce include prietenie, munca, dezvoltare personala, distractie, emotie si mai ales un mod util si placut de petrecere a timpului liber. (Florin Onut, alumni SPP)

"Societatea pentru Psihologie", este asociatia care mi-a deschis multe usi, care ar fi stat inchise pentru mult timp daca nu as fi intrat in echipa. Sincera sa fiu, la inceput cand am intrat in asociatie nu ma gandeam ca imi voi cunoaste atat de multe persoane, intr-un timp atat de scurt, dar totul a inceput cu primul proiect). Ceea ce e de precizat e faptul ca suntem o echipa mica, dar care reuseste mereu sa scoata asociatia din impas. Si chiar ii sfatuiesc pe ceilalti studenti de la "Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei" sa intre in asociatie, pentru ca este o experienta foarte buna si in plus iti faci foarte multi prieteni. (Cosmina Iriciuc, Departament Relatii Publice)

Pentru tine, ce inseamna SPP?

Comments