Timp pentru mine

oamenii sunt frumosi

Am fost dintotdeauna o persoana foarte deschisa in relatiile cu cei din jur...si poate ca de multe ori am avut de suferit din cauza asta. Insa, eu continui sa cred ca oamenii sunt frumosi in ciuda rautatii pe care unii dintre ei o afiseaza.
Nu e vorba doar de partea noastra exterioara, ci mai degraba e important sa fii o persoana faina pe interior.
Mi-e drag sa stau alaturi de persoane solare care, prin simpla lor prezenta, ma binedispun, ma energizeaza. Mi-e foarte greu sa accept in preajma mea persoanele negativiste sau rautacioase.
De multe ori judecam persoana dupa prima impresie pe care ne-o face. Insa, mi-am dat seama ca cei mai multi dintre noi afiseaza o masca foarte diferita de ceea ce suntem noi cu adevarat. Mi s-a intamplat sa evit contactul cu anumite persoane pt ca mi se pareau rigide, dar era doar o imagine pe care o afisau asemeni unui mecanism de aparare.
Si comentariile oamenilor...cat pot fi de parsive si de neadevarate. Totul este subiectiv, asa ca cel mai bine e sa cunosti realitatea de unul singur; asa, vei sti daca un om e bun sau rau, daca e frumos sau urat, daca e destept sau prost...
Sunt oameni care in permanenta se plang de cate ceva si in permanenta nu le convine de cate cineva. Oare e in permanenta vina celor din jurul nostru sau ar mai trebui sa ne uitam si la noi in ograda?!
Ce bine ca omul a primit acel dar minunat numit "uitare"! Daca nu ar fi fost asa, va dati seama cat de greu am fi reusit sa ne integram intr-un grup?

Atunci cand cunosti o persoana, zambeste-i si acorda-i o sansa. Poate ca o va merita candva!

Comments