Timp pentru mine

cat adevar...


Dimineata m-am trezit avand exact senzatia din aceasta melodie.
Afara e soare si e frumos, caldura da semne ca vrea sa se intoarca in tara, sarbatorile bat la usa, iar eu ... simt ca n-am chef sa fac nimic.
E astenia de primavara!
E demonstrat stiintific ca lenea lungeste viata, iar eu vreau sa testez acest lucru! Un stil de viata mai relaxat este important pentru sanatate. Daca ai o viata stresanta si faci exercitii fizice in exces, organismul produce hormoni care determina instalarea hipertensiunii (si cine ar vrea sa i se intample asa ceva??!!)
Mi-am dat seama ca in ultima perioada, stresata fiind de multe taskuri am devenit putin cam workalcholica. N-am mai apucat sa stau si eu de vb cu unele prietene (noroc ca unele dintre ele ma mai suna din cand in cand sa ma mai intrebe ce fac sau ma mai intalnesc cu ele prin facultate...ca altfel ar fi uitat lumea de mine :D).
Dar suntem pe drumul cel bun: vine vacanta!

Comments

  1. cred ca de azi nu imi mai pare rau ca sunt asa lenes. cred ca am sa mai aman pana sa devin harnic :-p

    ReplyDelete

Post a Comment