maturizarea

Tema de cercetare pentru orice student la Psiho: maturizarea intelectuala a omului.

Cand eram in liceu mi s-a aplicat un test de inteligenta si conform rezultatelor eram putin peste medie. Acum, studenta find, mi s-a aplicat un alt test la care am obtinut 26 de puncte din 30. Ciudat e ca nu pot sa spun ca acum citesc semnificativ mai mult (in afara de domeniul meu de interes) sau ca vizioneaz mai des documentare stiintifice sau alte chestii de genul asta.
Si daca acum eu am obtinut un scor mai bun, intreb eu inteligenta nu ar trebui sa fie o potentialitate a omului? E normal sa evoluam, dar din punctul de vedere al culturii generale; cu inteligenta cred ca e vorba de altceva. Crestem din punct de vedere cognitiv, prin modul cum abordam o problema si cum gasim solutii.
Inteligenta e baza pe care o posedam inca de la nastere, intr-o mai mica sau mai mare masura.
In ce experienta dobandita ne induce o inteligenta ridicata?

Comments

  1. tind sa cred ca inteligenta e acolo. dorinta de a o folosi la capacitate maxima difera.
    oricum, interesanta poza cu Inteligenta emotionala:D

    ReplyDelete
  2. la faza cu dorinta de a o folosi nu m-am gandit, dar pare plauzibil... cel putin la mine :D

    ReplyDelete

Post a Comment