Bursa Locurilor de Munca


Azi a avut loc Bursa Locurilor de Munca, eveniment ce i-a adus la un loc pe studenti sau absolventi si pe angajatorii din mediul privat sau public din Iasi, sau asa cum spunea Irina Subredu pe oamenii mari si pe cei care vor deveni mari :D
In Sala Pasilor Pierduti a avut loc un targ in care diferite organizatii, firme sau institutii si-au amenajat standuri pentru a-i informa pe tinerii interesati de un post care sunt cerintele si asteptarilor lor, in calitate de angajatori.
In paralel cu acesta, au avut loc si 2 workshopuri pentru studentii de la Cuza. Primul dintre ele, la care am participat si eu, a avut loc de la ora 10, in Sala Ferdinand, si i-a adus in fata noastra pe: Ines Prodan (Centrul Comercial Felicia), Lacramioara Vernica (Consiliu Judetean Iasi), Nicu Scorus (Fundatia Nationala Pentru Dezvoltare Comunitara), Lacramioara Stratulat (Complexul Muzeal National Moldova) si Ovidiu Chitovanu (Front Page Communication). A fost o sansa pentru noi de a-i vedea pe oamenii care se ocupa de angajari in diferite domenii si de a afla de la ei ce vor de la noi in alea 5-10 minute stresante din timpul unui interviu.

In afara momentelor off-topic, in care o domnisoara dorea cu ardoare sa-si faca public evenimentul caritabil pe care il organiza sau cand un tanar era nedumerit de tabla aia groaznica ce acopera acum Palatul Culturii, am aflat (unele informatii in premiera, altele nu) ca o adresa de e-mail ca "ingererasul suparat" nu te-ar putea recomanda pentru un post de asistent, ca e important sa "traiesti" pe google pentru a te face vizibil in ochii angajatilor, ca e bine si nu prea sa te lauzi cu experienta ta in viata politica, ca Palatul Culturii accepta voluntari de la o orice Facultate, dar pentru a te angaja trebuie sa ai studii de specialitate si ca pentru a dovedi ca esti comunicativ trebuie sa stii sa spui un banc :P.

Cu ce-am ramas dupa aceasta zi: cu o groaza de informatii direct de la sursa legate de procesul de recrutare, cu speranta gasirii unui job bun macar pe baza activitatii de voluntariat pe care o desfasor pe durata facultatii, cu un teanc de flyere de la firme, cu un semn de carte marca CIPO...

Comments

  1. Simpatic text( Eu sunt domnisoara aia care dorea cu ardoare:))

    ReplyDelete
  2. super... sa stii ca reactia ta a starnit multe murmure in sala :D mult succes cu proiectul!

    ReplyDelete
  3. PS: pt ca astazi am avut placerea sa o cunosc personal (in mod intamplator) pe Roxana, trebuie sa fac o justificare. n-am vrut sa par nici ironica, nici rautacioasa cu remarca ce facea referire la reactia ei din cadrul workshopului, ci doar am remarcat cat de promta a fost in timpul discutiilor facand acel anunt. ideea e ca am inteles azi de ce a facut acest lucru si ii dau dreptate pt ca atunci cand crezi (cu ardoare) in munca pe care o faci, cand depui suflet in proiect si in oamenii pe care vrei sa ii ajuti in proiect, se intampla sa faci lucruri pe care nu le planifici tocmai pentru a putea fructifica anumite sanse.

    ReplyDelete
  4. Iti multumesc, Sabina. You made my day:) Mi-ar placea sa mai discutam, daca si tu vrei, bineinteles.

    ReplyDelete
  5. ma bucur. si mie mi-ar face placere sa mai discutam :)

    ReplyDelete
  6. te rog sa ma anunti cand Societatea pentru Psihologie organizeaza vreun eveniment.

    ReplyDelete
  7. ok, dar de acum am luat si noi vacanta. cred ca din toamna vom avea proiecte. dar, tinem legatura si te anunt.

    ReplyDelete
  8. bine. multumesc. imi place mult blogul tau. iau din cand in cand cate o doza:)

    ReplyDelete

Post a Comment