Timp pentru mine

i feel lucky

Azi dimineata, cand m-am trezit, parea sa fie o zi obisnuita… M-am uitat in calendar si era 1, prima zi a lunii, cel mai bun moment sa schimbi ceva in viata ta.
Eu am ales ca azi sa schimb parfumul si m-am dat cu C-THRU Golden Touch, un parfum pe care il primisem de curand. A fost o decizie buna pentru ca m-a facut sa ma simt mai bine, sa fiu mai bine dispusa si mai plina de energie. L-am asortat, bineinteles, cu un machiaj perfect si o tinuta pe masura, care sa imi confere o stare tonica.
Se spune ca atunci cand ai o atitudine pozitiva, atragi lucrurile bune.
Am fost la un super-market sa imi fac cumparaturile si cand am ajuns la casa am fost anuntata ca... am castigat un bon valoric pentru cumparaturi :) Super: ce poate fi mai bine decat niste bani in plus, la inceput de luna, pe care sa ii investesti in lucruri care ii fac placere oricarei femei.
Daca e sa mi se traga norocul de la schimbarea parfumului, cred ca am sa-mi fac un obicei de a-l folosi doar pe acesta!

Comments