ceva ce imi place

In general, eu ma atasez foarte greu (si ma impresioneaza destul de greu) un lucru, un loc, un fapt. In general, eu sunt sensibila la dimensiunea umana a lucrurilor si asa se face ca revin cu placere in locurile unde am cunoscut oameni faini, pastrez lucrurile care imi amintesc de cineva special sau sustin o idee pe care am auzit-o de la o persoana importanta pentru mine.

Ca sa intelegeti de ce tot acest preambul, vreau sa va spun ca melodia de mai sus am auzit-o de nenumarate ori, insa o singura data mi-a ramas intiparita in minte si m-am indragostit de ea, atunci cand era ascultata de o prietena de a mea, intr-o perioada cand ma simteam foarte bine. Evident e ca din acel moment de fiecare data cand ascult melodia asta, imi amintesc de acele clipe si ma binedispun.

Comments