de ce ai dat la Psihologie?

Studenta fiind la Psihologie, m-am lovit adesea de intrebarea aceasta. La inceput credeam ca eu m-am inscris aici pentru imi place sa vorbesc cu oamenii, sa fiu inconjurata de ei, sa ii ajut...chestii din astea

In timp, mi-am dat seama ca foarte multi dintre colegii mei gandesc altfel si cel mai frecvent raspuns pe care l-am auzit la aceasta intrebare a fost ca "sa ma cunosc pe mine :D". In egala masura, multi cred ca aceasta facultate te ajuta sa iti rezolvi niste probleme personale; nu neg faptul ca pe parcursul activitatii didactice dobandesti anumite cunostiinte care te fac sa constientizezi sursa anumitor probleme, dar... de aici si pana la iesi in licenta ca din cabinetul unui terapeut e cale lunga!
De ce ar fi facultatea de Psihologie diferita de FEAA sau Medicina? In sensul ca daca te duci la FEAA gata, nu mai ai probleme cu banii; sau daca te duci la Medicina asta te va feri sa mai faci nu stiu ce operatie?!
Ca sa nu mai spun reactia "afonilor" care au senzatia ca daca esti la Psiho deja poti sa le ghicesti si gandurile, poti sa-i si hipnotizezi, poti sa le rezolvi si problemele de relationare...

Comments