despre prieteni si prietenie

Exista oameni care ajung in viata ta la un moment dat si in scurt timp isi castiga statutul de prieten. Sunt oamenii pe care simti nevoia sa ii suni atunci cand esti fericita sau simti nevoia sa le trimiti un mesaj, printre lacrimi, atunci cand esti suparata. Sunt primii oameni la care apelezi pentru a le cere o parere pentru ca, indiferent de raspunsul lor, stii ca el e sincer si ca ei nu te vor judeca indiferent de problema pe care o ai.
Anul acesta am invatat ca o prietenie nu este conditionata de spatiu sau de timp, ci de oamenii care o compun pentru ca ori unde ar fi si oricand s-ar intampla ceva ei isi gasesc cateva minute pentru tine si reusesc sa te aline. Am invatat ca "prieten" nu ti-e cel care face un titlu de glorie din acest statut, ci cel care stie sa se comporte ca atare.

Am trait experienta multor persoane care se declarau a-mi fi "prieteni" si se dovedeau a-mi fi pana cand aveau ceva de castigat sau doar cand aveau nevoie de mine; asa se face ca de multi dintre ei m-am distantat (voit sau asa a fost sa fie, in timp) sau de altii m-am descotorosit. Cine m-a cunoscut si mi-a fost aproape a stiut cum sa creeze impreuna cu mine o legatura foarte puternica de prietenie; cine nu, mi-a spus ca sunt o persoana rece :D Cine a stiut sa ma asculte in putinele momente cand mi-am deschis sufletul, si-a castigat recunostiinta mea si ajutorul meu neconditionat oricand va fi nevoie.

Evident este ca prietenii cei mai loiali ti-i gasesti in familie, dar eu am aflat ca si in afara ei... daca ai rabdare si daca stii sa ii cauti. Impreuna cu ei, poti sa cresti si sa te dezvolti, sa te cunosti pe tine si sa inveti sa-i cunosti pe ei, inveti sa fii tolerant si deschis cu cei din jurul tau.

"A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself."

Comments