sfarsit de vara



Zilele trecute am iesit din casa intr-o bluza de vara, fara maneci si mi-a fost cam frig...semn ca vara e pe sfarsite:(
Teoretic mie ar trebui sa imi placa toamna pt ca sunt nascuta in acest anotimp... si imi place, dar parca mai placuta e vara; cu noptile alea scurte si senine, cand dormeam cu geamul deschis si auzeam greierii cantand; cu zilele alea lungi si insorite, cu cer senin si albastru.
Dar vine toamna! Cand eram eleva, perioada asta era dedicata exclusiv cumparaturilor si pregatirii pt scoala: rechizite, carti si alte chestii. E perioada cand facem bilantul a ceea ce am realizat toata vara :D Ma deprima sa vad stolurile de pasari care se pregatesc sa-si ia zborul pt vine ziua mea si inseamna ca a mai trecut un an. Incepe si facultate si gata cu zilele libere.
Vara prin natura ei e plina de prieteni, de distractie, de nopti pierdute in cluburi, la distractie. Toamna incepe rutina, incepe frigul, incepe treaba.
Imi spunea cineva odata ca "primavara oricat de rece ar fi, trece repede pt ca stii ca vine vara si vine caldura; dar toamna, oricat de calda ar fi, trece mai greu pt ca vine iarna si vine frigul"...
Primavara - atunci cand vara si iarna fac dragoste. Toamna - atunci cand ele se despart.

Comments