Timp pentru mine

ani de liceu

 Mi-e dor de inceputul de an
Mi-e dor sa mai fiu licean

Azi pentru cei din invatamantul preuniversitar a inceput scoala!
Daca ieri televiziunile vuiau din cauza aniversarii celor 10 ani de la incidentul de la WTC, azi peste tot se vorbeste de cat de scumpe sunt florile pe care le duc elevii la profesori.
Spre deosebire de cand eram noi tineri (:P cand eram elevi adica) acum anul scolar s-a deschis cu intonarea imnului national (pot confirma ca la liceul de langa mine - liceu pe care de altfel l-am si absolvit - asa a fost). Acum, profesorii sunt obligati sa faca ore de citire si de dictare si la clasele mai mari, nu numai la primara.
Teste pentru evaluarea progresului elevilor se mai dadeau si cand eram eu la liceu (acele teste initiale pe care unii profesori le luau in serios) si si atunci erau eleve care confundau curtea liceului cu un podium pe care isi etalau haine si bijuterii care mai de care mai scumpe si mai de prost gust. Si atunci, ca si acum din cate am observat, directorul conduce festivitatea de deschidere, elevii isi cauta un loc undeva cat mai la umbra si incep sa povesteasca ce au mai facut in vacanta, discutii care se vor continua evident la un suc (vorbim de liceeni, deci nu au voie sa consume alcool!), la o terasa pe langa institutia de invatamant.

Comments