Timp pentru mine

bilantul a 20 de ani de viata...

Maine e momentul cand mai intorc o fila in calendarul meu, mai pun o lumanare in tort sau... pur si simplu, mai imbatranesc un an, al 21-lea. E momentul in care las in urma 20 de ani si intru in al 21-lea (care se anunta a fi foarte plin si foarte important pentru mine).
 In egala masura, inchei un an in care am invatat foarte multe lucruri despre mine, pentru mine si despre oamenii din jurul meu. A fost un an in care mi-am testat multe limite si in care am experimentat lucruri noi. Am invatat sa am rabdare sa cunosc omul si ca momentele grele sunt si ele bune pentru ca atunci iti dai seama cine ti-e prieten cu adevarat. Mi-am dat seama ca atunci cand o usa ti se inchide, o alta ti-e deja deschisa, iar tu trebuie doar sa ai curajul sa treci dincolo de ea. Mi-am dat seama ca pot face multe lucruri asa cum vreau eu si ca sunt mai castigata daca ii ajut si pe cei de langa mine sa progreseze o data cu mine. Am realizat ca lumea e mare, iar posibilitatile de a face ceva de calitate sunt infinite. Schimbarea e buna si e bine sa nu ii obisnuiesti pe oameni sa depinda de tine.
Ce vreau sa fac de acum incolo? Greu de zis... Experienta mi-a demonstrat ca nu e bine sa iti faci planuri pentru ca viata ti le va modifica treptat. Stiu doar ca vreau sa fac lucrurile care ma implinesc impreuna cu oamenii care imi sunt dragi, fara sa imi para rau ca las in urma pe cei care nu merita.
Vreau sa lucrez in diferite proiecte (nu neaparat mai multe, ci doar in cele care imi sunt dragi), vreau sa imi sustin licentele si vreau ca la anul, pe vremea asta, sa ma bucur ca sunt masteranda acolo unde e mai bine pentru mine!
Daca as fi in SUA, incepand de maine as avea voie sa consum alcool :D
sursa foto

Comments