Timp pentru mine

lucruri pe care nu toata lumea le stie despre mine

  • Mama ar fi vrut ca eu sa dau la Medicina. Tata – macar la Farmacie, daca nu tot la Medicina. Eu am ajuns studenta la Psihologie si la Comunicare si Relatii Publice...
  • Imi place sa merg la karaoke, desi nu am voce
  • Ma plictisesc repede de site-urile de socializare. Am inceput prin a avea cont pe prieteni.ro, apoi pe hi5, neogen, twitter, dar le-am inchis. Acum, am ramas doar cu cateva conturi (cele incluse si in prezentarea de pe blog)
  • Daca ma apuc de o treaba nu imi place sa o abandonez sau sa ma retrag (oricat de greu mi-ar fi)
  • Pot fi o prietena de foarte mare incredere, dar daca ai reusit sa ma calci pe nervi toata bunatatea ma transforma intr-un dusman pe masura
  • Mi-ar fi placut sa fac dans sportiv de performanta sau sa cant la chitara (tot ceva profi)
  • Sunt maniaca dupa ordine si curatenie
  • Cred in chestiile astea cu cifra norocoasa, ziua norocoasa etc.
  • Cand eram eleva am avut un prof pe care l-am urat pt ca am avut o anumita “altercatie” cu el. Doi an dupa incident, proful respectiv a murit (de boala, nu de altceva!)
  • Imi place sa ascult muzica indiferent de moment sau de starea mea
  • Regret ca am crezut prea mult in unii oameni, dar ma bucur enorm ca m-am apropiat de altii
  • Cred despre mine ca pot si ca mai am multe lucruri de facut si de invatat acum si aici
  • In ultima perioada m-a pus pe ganduri faptul ca in familia mea a aparut un pui de om si ca o doamna mi-a spus ca o femeie trebuia sa nasca un copil pana la 24-25 de ani (ca dupa aceea organismul ei incepe sa imbatraneasca)
  • Imi plac caii, desi nu am calarit niciodata
  • Imi place mai mult linistea muntelui decat aglomeratia marii
  • Cred in frumusetea visurilor mele, dar am invat ca e bine sa le pastrez pentru mine
  • Maitreyi a fost cartea adolescentei mele (si as reciti-o ori de cate ori as putea)
  • Am fost pe rand fana Andre, RBD si a telenovelelor romanesti (noroc ca acum nu mai exista nici unele, nici altele)
  • Am o extraordinara memorie a fetei, dar stau prost cu memoria numelui
  • Intotdeauna m-am inteles mai bine si am facut o echipa mai buna cu baietii
  • Gustul vacantelor mele din copilarie, de la tara, este cel al placintelor cu varza
  • Cand sunt in mijloacele de transport in comun mai degraba m-as ridica sa dau locul unui copil decat unui batran (soarta... nu toti suntem buni si iubitori)
  • Cautat pe google, numele meu are peste 3.000 de rezultate... stiu ca acum verificati si voi chestia asta :))
  • Nu imi place sa fiu sef, dar ca subaltern sunt foarte carcotasa
  • Pe blog, imi place sa scriu titlurile articolelor cu litera initiala mica
  • Desi ma consider o persoana ghinionista, cred ca ghinioanele te provoaca sa demonstrezi cat esti de bun
  • Obisnuiesc sa ma uit in ochii celui cu care vorbesc
  • Desi nu reusesc sa beau 2 l de lichide pe zi, asa cum recomanda medicul, in ultima vreme m-am obisnuit sa imi incep ziua cu un ceai
  • Stau destul de prost cu orientarea in spatiu (si mai prost cand vine vorba de un loc pe care nu il cunosc)
  • Cand scriu folosesc mult "( )" si "..." (poate si pentru ca vorbesc mai mult decat pot scrie)
  • imi place mult ciocolata!!!
sursa foto

Comments