Timp pentru mine

sfertul academic

Intotdeauna am apreciat punctualitatea si de aceea urasc sa stau si sa astept pe cineva. Cu modestia de rigoare pot spune ca intotdeauna am fost apreciata pentru ca mi-am respectat deadline-urile si cred ca reusesc frecvent performanta de a fi la o intalnire cu macar 10 minute inainte de ora fixata.
Intarziatul e modul cel mai simplu de a face o impresie proasta cuiva intr-un timp foarte scurt. Si cum prima impresie conteaza, nu cred ca vrea cineva ca prima impresie pe care o face sa fie a unui om care "a pierdut autobuzul", care nu-si gasea cheile sau alte chestii de genul asta. Dar nu numai prima impresie se poate creiona astfel. Obiceiurile ca acesta te pot transforma dintr-o persoana privita ca fiind ok, intr-una pe care lumea prefera sa nu prea mizeze pe ajutorul ei pentru ca stie ca nu prea e la timp cu treburile.
Mi se pare mai fair asa: eu nu intarzii, tu nu intarzii, ne facem treaba si nu trebuie sa ne tinem in loc unul pe altul.
Solutiile pentru a rezolva problema lipsei de punctualitate sunt destul de comune; de la a-ti fixa ceasul cu 10 minute inainte pana la a-ti organiza mai bine programul cred ca toata lumea a auzit macar o data de ele si/sau le-a experimentat.

Eu una nu suport sa trag de oameni cand trebuie sa ajunga intr-un loc sau sa termine o sarcina decat daca e o urgenta mare pentru mine. Cred ca tine de bunul simt al fiecaruia sa isi duca sarcinile la bun sfarsit cu atat mai mult cat sunt lucruri pe care respectivul si le-a asumat.
sursa foto

Comments