Timp pentru mine

Cand ajungi la capatul funiei, fa un nod si tine-te de el.

Acesta este un citat al lui Franklin D. Roosevelt pe care l-am citit intamplator intr-o carte, in timp ce imi cautam ceva material pentru o prezentare, la un seminar.
Cred ca in viata e nevoie sa gasesti cate ceva de care sa te tii atunci cand ti se taie aripile, ceva in care sa crezi sau pentru care sa lupti. Avem marele atuu de a ne schimba mereu perspectiva, idealurile sau modelele. Putem fi perseverenti in a lupta pentru noi, in a crede in puterea si vointa noastra.
Si atunci cand ne regasim drumul, suntem indreptatiti sa ne bucuram de el si sa-l urmam cat si cum credem noi de cuviinta.
Cineva drag m-a invatat ceva odata: "tare imi pare rau de altul, dar si mai tare mi-ar parea de mine". Cu riscul de a fi catalogata ca fiind egoista, eu cred ca e vorba de anumite limite pe care ni le inpunem pentru a ne simti mai linistiti.

Sursa foto

Comments

  1. frumos citat! si da, ai dreptate, uneori trebuie sa fim mai egoisti!

    ReplyDelete

Post a Comment