Timp pentru mine

ca la final :)


Mda… 2011 e aproape de final, asa ca se simte nevoia unui bilant a ceea ce am facut sau nu in aceste ultime 12 luni.
Inainte de a ma apuca de scris acest post, m-am uitat peste cel de la inceputul anului, in care mi-am facut planuri cu ce vreau sa fac. M-am bucurat cand am vazut ca au fost lucruri pe care mi le doream si, desi pareau cam absurde atunci, mi-au reusit. Evident e ca au fost si lucruri pe care nu mi le doream, dar s-au intamplat!

Deci… ce a insemnat 2011 pt mine?
A insemnat o permanenta activitate, o permanenta alergatura inspre ceva, o permanenta lista de lucruri pe care trebuia sa le fac.
A reprezentat un test pe care l-am dat cu mine insami si cu cei din jurul meu. Eu am luat testul (semn ca sunt inca aici si scriu), dar nu stiu daca toti cei din jurul meu l-au luat.
Mi-a adus confirmari din partea unor personae din jurul meu la care nu ma asteptam; m-au facut sa fiu impacata cu mine si mai multumita de tot ceea ce mi se intampla.

Ce va insemna 2012?
Cu siguranta, schimbari si decizii. Stiu ca unele dintre ele vor avea consecinte care ma vor influenta destul de mult, dar care poate imi vor aduce mai multa liniste.
M-am obisnuit sa nu pot multumi pe toata lumea, asa ca refuz sa mai incerc! Se simte nevoia unei prioritizari a tot ceea ce fac si poate ca voi avea timp sa le fac pe parcursul anului.

Am obosit sa imi doresc lucruri concrete, asa ca imi doresc sa mi se intample tot ce e mai bine pt mine sis a am putere sa le fac fata!

Comments