E vorba de marketing!


Una din companiile de cosmetice super-cunoscute peste tot in lume are un nou ambasador international, de anul acesta. Este un brand frantuzesc (nu are sens sa-I dau numele ca intentia nu este de a-i face reclama) care si-a obisnuit cumparatorii sa-si faca reclama prin asocierea cu imaginea unor vedete frumoase. Numai ca de data aceasta, “aleasa” a fost Aimee Mullins, o persoana care a devenit vedeta datorita povestii vietii sale.
A venit pe lume cu o anomalie oribila numita hemimelie fibulara, lucru care a facut ca ea sa se nasca fara osul peroneu la ambele picioare. La varsta de un an, picioarele i-au fost amputate de sub genunchi. Intr-un an de zile a invatat sa mearga cu proteze si s-a integrat perfect printre copiii de varsta ei. A devenit treptat o femeie extrem de inteligenta, avand rezultate remarcabile in perioada studiilor, si a fost si o atleta desavarsita care a obtinut multe victorii alergand pe o pereche de proteze din fibra de carbon. A devenit mai apoi manechin si public speaker, reprezentand un model de caracter pentru oameni din intreaga lume.
Este o persoana sigura pe ea, increzatoare, optimista, lucru care i-a facut pe cei de la compania de cosmetice sa o aleaga drept noua imagine a brandului. Spuneam in titlu ca este o chestie de marketing pt ca desi o imagine cu o femeie frumoasa atrage atentia (in special a barbatilor), o imagine cu o femeie care alearga desi are in picioare proteze reuseste si sa sensibilizeze (nu numai barbatii, ci si femeile).
Daca e de condamnat sau nu compania pt ca se foloseste de imaginea acestei femei... nu stiu. Oricum e de admirat femeia care este imaginea brandului!


Comments