imi place


Mi se intampla din ce in ce mai des in ultima perioada sa imi gasesc cu greu ceva la care sa ma uit la TV, care sa ma relaxeze si sa imi placa.
In ultimele saptamani, avand un program tipic de sesiune, apucam si mai rar sa mai deschid TV-ul si sa ma uit, spre exemplu, la un film cap-coada (nu stiu de ce, dar parca nici sa iau filme de pe net si sa ma uit nu mai imi place).
Mi s-a intamplat de cateva ori sa nimeresc pe serialul One Tree Hill. Imi plac serialele (in special cele americane care spun o poveste 1 si 2), asa ca mi-am rupt putin timp sa mai trag cu ochiul la el.
Trecand peste tot acest preambul, trebuie sa spun ca azi am vazut acolo o secventa care mi-a placut mult si cautand pe google mai multe chestii despre serialul acesta am gasit replicile de mai jos. Pe cat de simple, pe atat de reale:

 ‘Can we be friends again?’
‘Sure.’
‘Like before?’
‘I don’t think so, like before is gone, Peyton!’

Comments