Timp pentru mine

proiect nou

Imi place cand incep proiecte noi. Am entuziasmul acela al unui copil care intra in clasa 1, al unui adolescent care se pregateste de prima intalnire sau al unui adult in prima lui zi de munca. Imi place sa incep lucruri noi pentru ca asa invat chestii noi.

De curand, a trebuit sa ma apuc sa lucrez pentru un proiect la facultate sa realizez o identitate on-line pentru o companie, un proiect... sau ceva ce ne place noua. Am stat, m-am gandit si am ales Revista E-chim, o revista care se publica in cadrul Colegiului Tehnic de Electronica si Telecomunicatii, Iasi, o revista de care sunt afectiv legata.
Din cauza asta, aceste zile, am stat si m-am chinuit, m-am luptat cu netul si mi-am omorat cativa neuroni si... am invis. Mi-am realizat tema si imi place ce a iesit.

Asa ca, va astept cu like-uri, coment-uri, pareri si sugestii si pe site, blog, contul de facebook sau cel de twitter.

Zi faina!

Comments