Timp pentru mine

inca o etapa... la final!


Ne obisnuim sa ne plangem ca nu avem timp sa mai facem lucruri minore in viata, ca de la o zi la alta abia apucam sa facem lucrurile pe care le propunem... dar pentru trei ani de zile cate lucruri ne propunem sa facem? Cat de repede pot trece trei ani de zile?
Va spun eu: cam la fel de repede ca si o zi.

Parca mai ieri ma inscriam la facultate, eram anul 1 si aveam primul curs din viata mea. Parca mai ieri intram in acest mediu nou, fara sa stiu prea multe despre ce presupune el.
Insa, cu siguranta ieri (sau mai precis aseara) am avut Banchetul de absolvire a facultatii. Asa se face ca la ceas de seara o ceata de viitori psihologi, acompaniati de cativa profesori de exceptie, au incins o super-petrecere intr-un restaurant, la iesirea din Iasi. Ca la orice eveniment de acest gen, s-a lasat cu dans si cant, sampanie si tort, poze si amintiri.

E unul din momentele alea in care oricat ai lucra la bilant tot pe plus iesi. Dincolo de faptul ca stai si te gandesti “Mmm... ce am facut eu astia 3 ani de zile de au trecut atat de repede?!”, e momentul in care ar cam trebui sa iti spui si ca “Gata copilaria! Sa inceapa treaba serioasa”.

Comments