Timp pentru mine

promotia 2012


Si au mai trecut trei ani… si suntem absolventi de facultate… si ne facem oameni mari, cu planuri de viitor, cu ganduri si vise pt ce va urma!

Azi am avut cursul festiv pentru finalizarea facultatii. Nu vreau sa intru in clisee, dar chiar imi aduc aminte ziua cand am venit sa ma inscriu la facultate, primul curs (v-as spune si ce curs era, dar nu vreau sa trezesc si alte amintiri), primul test de seminar (ciudat e ca nu imi amintesc la ce am dat primul examen!)... si tot asa, imi amintesc multe lucruri facute pt prima data in facultatea asta. Alte lucruri, insa, au fost facute pt prima data, si pt a doua, si pt a treia... si tot asa pana ne-au intrat in reflex.
Ca in toate experientele pe care le traim in viata, in final ramanem cu amintirile frumoase si cu prietenii dragi pe care i-am cunoscut (bine, ar mai fi si diploma pe care scrie ca suntem absolventi, si licenta la care muncim din greu, si carnetul de student pe care il pastram pt a mai obtine unele gratuitati :P).

Felicitari, dragi colegi pt ca am ajuns aici si va multumesc pt toate clipele in care am ras impreuna, ne-am distrat, am lucrat impreuna si ne-am sustinut unii pe altii daca ne-a fost greu!
Va doresc ce-mi doresc si mie: succes la Licenta, dar mai ales in viata, vise multe implinite si oameni faini care sa va fie alaturi mereu!
Ne revedem in 2022! (sau poate si pana atunci!)


(later edit) 




Comments