Timp pentru mine

eu merg la vot

Eu merg la vot pt ca am fost invatata ca mersul la vot e un drept care ni se cuvine. Imi amintesc ca atunci cand eram mica asteptam cu nerabdare ziua de votare pt ca, prin permisiunea celor din sectia de votare, mai intram din cand in cand cu ai mei in cabina de vot. Si tin minte si acum cu cata mandrie am pus la niste alegeri asa de apasat stampila pe buletinul de vot intr-o casuta pe care mi-a aratat-o tata (pt ca nu stiam pe atunci nici sa citesc).
Nu din simpatie pt vreun partid politic, insa merg la vot pt ca asa mi se pare normal sa fac si asa am facut de fiecare data cand a fost cazul de cand am implinit varsta de 18 ani si pana in prezent. In clasa a 12-a, la una din orele de Filosofie, am abordat tema "Politica". Si imi amintesc ca si atunci am discutat despre faptul ca acesta este unul din principalele avantaje ale democratiei: indiferent daca ne place sau nu de cine este la conducerea tarii, prin vot avem posibilitatea de a-l schimba.
Dincolo de culoarea pe care o au cei de acol' de sus, mai dureros e ca circul pe care ei il fac se rasfrange asupra traiului nostru (a se vedea cursul euro din ultima perioada) si asupra imaginii pe care o afiseaza Romania in afara (a se vedea cate articole negative au fost scrise in presa internationala de cand cu toate voturile astea de demitere).
Ca si pe vremea clasicului Cetatean turmentat, promisiunile curg si de o parte, si de alta a baricadei fara ca macar unul din ei sa fie indeajuns de convingator. Asa ca... prea putine relevant rezultatul alegerilor, important ar fi ca noi (alegatorii) sa castigam o viata macar mai linistita.

sursa foto

Comments